Фахівцями Луцького національного технічного університету цілий рік розроблялася стратегія розвитку транспортної мережі обласного центру. У середу, були представлені пропозиції, які при вдалій реалізації, забезпечать комфортне та безпечне перевезення пасажирів. Журналісти ІА “Конкурент” були присутні під час презентації. Lutsk-future розкаже більше.
Тролейбуси та автобуси
10 березня, розробниками стратегій було презентовано наступну пропозиції: місто повинне бути повністю забезпечене електротранспортом. Акцентовано було на тому, що автопарк необхідно замінити на сучасні тролейбуси. Зокрема й обговорили тролейбуси з автономним ходом, аби забезпечити транспортне сполучення з нещодавно приєднаними громадами та Луцьком.
Також, запропоновано збільшити кількість одиниць громадського транспорту та майбутню заміну маршрутних автобусів №2, №10, №11 та №12 на тролейбуси.
Не забули й за осіб з інвалідністю та людей з дитячими візочками. Розробники пропонували збільшити кількість транспорту, який пристосований для перевезення вищевказаних містян.
А ось місткість автобусів запропоновано було збільшити, щоб один міг вмістити не менше 80 пасажирів. Клас цього виду транспорту теж повинен бути не нижче “Євро 5”.
На маршрути у години пік повинні виїжджати великогабаритний транспорт.
Зокрема, було представлено стратегію виводу транзитного транспорту з центру Луцька. Це означає заборону транзитного руху проспектом Волі та вулицями:
- Винниченка;
- Степана Бандери;
- Парковою;
- Богдана Хмельницького.
Рух повинен буде організований таким чином, щоб приміський транспорт зупинявся на спеціальних зупинках для пересадки на околицях обласного центру.
Місця для паркування та велодоріжки
Фахівці наголосили, що лад із місцями для паркування потрібно терміново навести. Особливої уваги потребують хаотично “розкидані” вулицями Луцька автомобілі різних служб таксі. Завдяки цьому, смуги громадського транспорту будуть нарешті вільні.
Величезну парковку запропонували облаштувати на території, де знесли частину Центрального ринку.
Як зазначили розробники стратегій, для комфортного пересування велосипедистів, вулиці Луцька на 75% (мінімум) повинні бути оснащенні спеціальними доріжками. Одну з ним запропоновано облаштувати на вулиці Лесі Українки.
Декілька цікавих стратегій
Для розвитку транспортної мережі Луцька було презентовано й наступні плани:
- Режим “Нічний” та “Експрес”. Останній заключається у тому, щоб у години пік, деякі маршрутні автобуси здійснювали перевезення пасажирів швидше, але за більшу вартість;
- Додати дві смуги на мосту Шевченка. За думкою фахівців ЛНТУ, додати дві, а не одну смуги, дозволить значно розвантажити цю частину міста.
Михайло Наход, депутат фракції “ГР “Свідомі” зазначив, що усі пропозиції достатньо цікаві, але потребують деяких коригувань. Проте, за словами депутата, на жаль нічого не запропоновано було щодо розвитку транспортної мережі та облаштування зупинок у громадах Луцька.