Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради повідомив, що послугу з утримання будинків та прибудинкових територій скасували. Далі розповість lutsk-future.
На законодавчому рівні скасовано послугу з утримання будинків та прибудинкових територій.Відтепер, у законі «Про житлово-комунальні послуги» визначили нову житлово-комунальну послугу – управління багатоквартирним будинком.
Що далі робити лучанам?
На загальних зборах усіх жителів будинку, мешканці повинні визначитись з прийняттям одного з запропонованих способів управління будинком:
- створити ОСББ;
- управляти самостійно;
- управляти будинком, через управителя (компанію).
Аби визначити управителя, співвласники повинні створити ініціативну групу, яка й вирішуватиме це питання. Власне, ціна на такі послуги буде договірною, адже Луцька міська рада не може встановлювати тарифи.
Однак, Луцькі ЖЕКи також можуть брати участь у зборах співвласників будинку та пропонувати свої послуги “утримання будинків та прибудинкових територій” з визначеними тарифами. Далі ж, жителі повинні вирішити, чи підходить їм ця пропозиція та якщо так, укласти договір.
До якого числа потрібно визначитись мешканцям?
Департамент житлово-комунального господарства наголошує на тому, що визначитись зі способом управління багатоквартирним будинком потрібно до 01 липня 2019 року, оскільки житлово-комунальні підприємства надалі не будуть мати можливості надавати послуги з утримання житлових будинків.
Зокрема, під час проведення зборів (графік їх проведення в червні цього року доводиться до відома співвласників додатково) можна буде отримати додаткові роз’яснення та проєкт договору на управління багатоквартирним будинком. Співвласники можуть вибрати в якості управляючої компанії будь яке житлово-комунальне підприємство міста, або приватну управляючу компанію будь-яку чи фізичну особу-підприємця, що відповідає кваліфікаційним вимогам «менеджер управитель житлових будинків».
Однак, якщо обрати управителя або компанію не вдається, через низку причин. Співвласники можуть звернутись із письмовим колективним зверненням до органу місцевого самоврядування. У такому разі ухвалювати рішення щодо управителя будинку будуть на конкурсних умовах.
Куди звернутись за довідками?
Аби ретельно зрозуміти усі правила та тонкощі вибору управителя багатоквартирним будинком, зверніться до свого ЖЕКу або до Департаменту житлово-комунального господарства. Зокрема, телефони для довідок:
263992 – ЖКП №2,
243372 – ЖКП №3,
252181 – №7,
737702 – №11,
773 160 – департамент житлово-комунального господарства.