Субота, 27 Липня, 2024

Відповіді на найпоширеніші запитання про електронну оплату проїзду у Луцьку

Від сьогодні лучани більше не зможуть розраховуватися готівкою у міському транспорті. Адже цього дня проїзд в усіх маршрутних автобусах та тролейбусах сплачується виключно електронними картками або за допомогою мобільного додатку. Ми зібрали відповіді на найпоширеніші питання від жителів Луцька, а також для гостей обласного центру. Далі розповість lutsk-future.

Не дивлячись на те, що безготівкова оплата проїзду діє у Луцьку трішки більше як місяць — у громади лишилося безліч запитань, які щодня можна побачити в соціальних мережах. Особливо багато питань щодо оплати тим, хто приїздить до міста на день-два.

термінал

Де придбати електронний квиток? 

На офіційному сайті компанії City Card є список терміналів, за допомогою яких можна придбати нову чи поповнити наявну електронну карту. Ось він:

  • Офіційне представництво City Card, вул. Лесі Українки, 16А;
  • Центр надання адміністративних послуг, вул. Лесі Українки, 35;
  • “E-Voda”, пр-т Соборності, 25;
  • Департамент соціальної політики, пр-т Волі, 4А;
  • Будівельно-господарський гіпермаркет “Епіцентр К”, с. Липини, вул. Окружна, 37;
  • Modern-Expo Group, с. Струмівка, вул. Рівненська, 4;
  • Супермаркет ‘”TOR – BA”, вул. Єршова, 11;
  • Торговий центр “Нова Лінія”, вул. Шевченка, 13Б;
  • Культурно-розважальний центр “Адреналін Сіті”, вул. Карбишева, 1;
  • Супермаркет “Наш Край”, пр-т Відродження, 18;
  • Супермаркет “Наш Край”, вул. Шевченка, 11;
  • ТзОВ “SPAR Україна”, вул. Конякіна, 7А;
  • ТзОВ “SPAR Україна”, пр. Соборності 6;
  • ТзОВ “SPAR Україна”, с.Зміїнець, вул. Лєскова, 11;
  • Універмаг “Луцьк”, пр-т Волі, 1;
  • Торговий центр “Імідж”, вул. Рівненська, 89;
  • Розважальний центр “Промінь”, пр-т Президента Грушевського, 2;
  • Супермаркет “Вопак”, Київський майдан, 11;
  • “АВС маркет”, вул. Дубнівська, 63;
  • “АВС маркет”, вул. Цукрова, 6;
  • Кафе “Театральне”, вул. Лесі Українки, 67;
  • Торговий центр “Караван”, вул. Карпенка-Карого, 1;
  • Автостанція №1, вул. Конякіна, 39;
  • Супермаркет “Салют”, пр-т Президента Грушевського, 20;
  • Супермаркет “Салют”, пр-т Соборності, 22;
  • Торгово-розважальний центр “Порт Сіті”, вул. Сухомлинського, 1;
  • Супермаркет “Наш Край”, пр-т Президента Грушевського, 4в;
  • Автостанція №2, вул. Львівська, 148;
  • Залізничний вокзал, Привокзальний майдан, 1;
  • ПрАТ “Волиньобленерго”, вул. Єршова, 4;
  • “Богдан Моторс”, вул. Рівненська, 100.

готівка за проїзд

Гроші з картки списалися двічі/з пільгової картки, що робити?

В компанії “City Card” запевняють — усі кошти, які були помилково списані валідатором у міському транспорті повертають. Для цього громадянам, з якими трапилися такі прикрі випадки, необхідно зателефонувати до офісу “City Card” або звернутися до управління транспорту Луцької міської ради.

Нагадаємо, такі випадки траплялися на початку впровадження електронної оплати проїзду у листопаді поточного року. Лучани зверталися до представників компанії, пояснювали ситуації та за деякий час кошти поверталися назад на картку.

Як сплачувати проїзд гостям міста?

В будь-якому випадку тим, хто прибуватиме до Луцька необхідно купувати електронний квиток. В залежності від терміну перебування в місті та кількості поїздок у громадському транспорті — можливі два варіанти:

  1. Придбати неперсоніфікований квиток на дві чи три поїздки. Діють такі картки протягом 48 годин, а вартість становить 15 та 20 грн відповідно. Отримати його можна у терміналі чи у центрах продажу;

  2. Придбати неперсоніфікований багаторазовий квиток, який не має обмежень у кількості поїздок та видається у пунктах продажу та терміналах самообслуговування. Відмінність такої картки полягає у вартості (35 грн) та у тому, що вони видаються “пусті”. Тобто її необхідно додатково поповнювати для оплати проїзду.

додаток Сіті Кард

Мобільний додаток “City Card”: як він працює?

Тиждень тому, а саме з 10 грудня, для лучан запрацював мобільний додаток. Завантажити його можна на будь-який смартфон, який працює на оперативних системах Android або IOS.

Ця програма має багато функцій, проте працює поки декілька. Користувачам доступні: поповнення та перевірка залишку; підбір маршруту; пошук найближчих зупинок громадського транспорту. Незабаром запрацює ще одна функція під назвою “Планування поїздок”.

До слова, згідно з умовами використання додатку з лучан буде зніматися плата за користування у розмірі 1 грн/місяць.

Чи буде здійснюватись контроль за оплатою у міському транспорті?

Як зазначив начальник управління транспорту та зв’язку Луцька Володимир Степанов, у маршрутних автобусах та тролейбусах будуть здійснювати перевірку контролери. Для них є спеціальні картки (з червоною стрічкою) та електронні пристрої. За їх допомогою вони будуть зчитувати інформацію з карток лучан. На дисплеї цих пристроїв будуть висвітлюватися показники: коли була здійснена оплата та категорія картки. У разі, якщо електронний квиток є пільговим, контролер має право попросити пред’явити посвідчення (студентський, пенсійний тощо), яке підтверджує право на пільговий проїзд.

Що робити, якщо у транспорті не працює валідатор?

У випадку, якщо ви помітили, що не працює чи не увімкнений електронний пристрій для оплати проїзду — необхідно повідомити водія та представників компанії “City Card”. Останні, у свою чергу, повинні прибути протягом 20 хвилин, полагодити валідатор та лише після цього дозволити маршрутному автобусу чи тролейбусу повертатися на рейс.

Проте, у Луцькій міській раді припускають, що водії можуть вдаватися до хитрощів та вимагати оплату готівкою. Цього робити категорично не можна. Депутат Борис Смаль прокоментував ситуацію:

“У разі, якщо перевізник буде хитрувати, то я, наприклад, після 11-го грудня покажу е-квиток і скажу водію: «Валідатор не працює, але от картка, зніми з неї гроші». Приблизно така поведінка”.

транспортний колапс

Нагадаємо, через небажання встановлювати валідатори, величезна кількість водіїв та власників громадського транспорту відмовились виїжджати на рейси. Такі дії спричинили справжній колапс у Луцьку та викликали шквал обурення від жителів обласного центру. Адже декілька районів міста залишилися без транспортного сполучення взагалі. Тому, небайдужими лучанами була створена група допомоги під назвою “Підвези сусіда”, де власники автомобілів пропонували підвезти до пункту призначення.

З тими підприємцями, які не вийшли на рейси та відмовилися від пристроїв для оплати проїзду Луцька міська рада розірвала договори про перевезення пасажирів. Проте, трохи згодом, деякі перевізники все ж погодилися на встановлення валідаторів та повернулися до роботи. 

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.