Григорій Пустовіт видав розпорядження про вдосконалення системи “15-80”, яка працює при “Центрі надання адміністративних послуг”, розповідає lutsk-future.
Вчора, 3 лютого, на сайті Луцької міської ради опублікували розпорядження виконуючого обов’язків міського голови Григорія Пустовіта. Цей документ зобов’язує групу оперативного реагування за номером 15-80 вдосконалити свою роботу.
Зокрема, фахівці, які працюють на даній гарячій лінії повинні приймати звернення громадян цілодобово та передавати інформацію у відповідні органи, виконавчі комітети, підприємства та голові Прилуцького старостинського округу. Також, лучани повинні бути проінформовані про результат їхнього звернення та ухвали рішень.
Наприкінці доби усі звернення містян повинні узагальнитися за змістом, станом виконання, їхньою кількістю та передатися до міської ради. Також, як зазначено в розпорядженні, кожне звернення буде моніторитися шляхом зворотнього зв’язку до лучан.
У свою чергу, керівники підприємств, організацій, виконавчі органи, голова Прилуцького старостинського округу повинні звітувати групі оперативного реагування “15-80” про проведення позапланових та планових ремонтних робіт, про припинення та відновлення послуг. Це можна зробити за допомогою сіті-боту “Назар”.
Очільником “Центру надання адміністративних послуг” буде проводитися звітність перед керівництвом міста про кількість звернень та успішність їх виконання.
Нагадаємо, сіті-бот “Назар” – це всеукраїнський комунікаційний канал отримання інформації про проведення будь-яких ремонтних робіт, аварій та строків їх виконання за необхідною адресою. Зокрема, у цій програмі можна повідомити про комунальні проблеми у будинку чи на прибудинковій території.