П’ятниця, 6 Серпня, 2021

Як планують змінити транспортну мережу Луцька?

Фахівцями Луцького національного технічного університету цілий рік розроблялася стратегія розвитку транспортної мережі обласного центру. У середу, були представлені пропозиції, які при вдалій...

Де лучанам придбати якісний набір інструментів?

У домі кожного чоловіка повинен бути набір інструментів. За допомогою такого набору можна за лічені хвилини усунути поломку чи провести будь-які ремонтні...

Як і коли у Луцьку з’явилась електрика: цікаві факти

Зараз без електропостачання неможливо уявити комфортне та зручне життя. Ми стали залежними від електрики у багатьох сферах, пише lutsk-future.com.ua. Проте чи задумувались...

Видатні містяни, в честь яких названі вулиці Луцька

Практично в кожному місті вулиці носять імена видатних осіб, які мали значний вплив на розвиток різноманітних сфер життя та діяльності людини. Часто...

Історія та факти головної вулиці Луцька, про які ви не знали

Головною та центральною вулицею Луцька є вулиця Лесі Українки. Її довжина становить майже 750 метрів, вона розташована в центральній частині міста. Історія...

Група оперативного реагування "15-80" у Луцьку вдосконалиться

 

Григорій Пустовіт видав розпорядження про вдосконалення системи “15-80”, яка працює при “Центрі надання адміністративних послуг”, розповідає lutsk-future.

Вчора, 3 лютого, на сайті Луцької міської ради опублікували розпорядження виконуючого обов’язків міського голови Григорія Пустовіта. Цей документ зобов’язує групу оперативного реагування за номером 15-80 вдосконалити свою роботу.

Зокрема, фахівці, які працюють на даній гарячій лінії повинні приймати звернення громадян цілодобово та передавати інформацію у відповідні органи, виконавчі комітети, підприємства та голові Прилуцького старостинського округу. Також, лучани повинні бути проінформовані про результат їхнього звернення та ухвали рішень.

Наприкінці доби усі звернення містян повинні узагальнитися за змістом, станом виконання, їхньою кількістю та передатися до міської ради. Також, як зазначено в розпорядженні, кожне звернення буде моніторитися шляхом зворотнього зв’язку до лучан.

У свою чергу, керівники підприємств, організацій, виконавчі органи, голова Прилуцького старостинського округу повинні звітувати групі оперативного реагування “15-80” про проведення позапланових та планових ремонтних робіт, про припинення та відновлення послуг. Це можна зробити за допомогою сіті-боту “Назар”. 

Очільником “Центру надання адміністративних послуг” буде проводитися звітність перед керівництвом міста про кількість звернень та успішність їх виконання.

Нагадаємо, сіті-бот “Назар” – це всеукраїнський комунікаційний канал отримання інформації про проведення будь-яких ремонтних робіт, аварій та строків їх виконання за необхідною адресою. Зокрема, у цій програмі можна повідомити про комунальні проблеми у будинку чи на прибудинковій території.

Latest Posts

Де лучанам придбати якісний набір інструментів?

У домі кожного чоловіка повинен бути набір інструментів. За допомогою такого набору можна за лічені хвилини усунути поломку чи провести будь-які ремонтні...

Як і коли у Луцьку з’явилась електрика: цікаві факти

Зараз без електропостачання неможливо уявити комфортне та зручне життя. Ми стали залежними від електрики у багатьох сферах, пише lutsk-future.com.ua. Проте чи задумувались...

Видатні містяни, в честь яких названі вулиці Луцька

Практично в кожному місті вулиці носять імена видатних осіб, які мали значний вплив на розвиток різноманітних сфер життя та діяльності людини. Часто...

Історія та факти головної вулиці Луцька, про які ви не знали

Головною та центральною вулицею Луцька є вулиця Лесі Українки. Її довжина становить майже 750 метрів, вона розташована в центральній частині міста. Історія...

У Луцьку два десятки багатоповерхівок залишилися без гарячої води та опалення

У Луцьку двадцять п'ять багатоповерхівок залишилися без гарячої води та опалення. Жовтень видався досить прохолодним, а на носі – зима, тож питання...