Четвер, 2 Травня, 2024

Електробайк та інвалідний візок для подорожей в гори: всі винаходи лучанина Олега Бондарука

У Луцьку чимало винахідників, які дивують своє майстерністю та фантазією всіх навколо. Їх неможливо не помітити, адже за винахідника говорить його творіння. Лучанин Микола Лисенко сконструював найменшу автівку в Україні, а його земляк Олег Бондарук пішов далі та зібрав електробайк та інвалідний візок для подорожей. Далі на lutsk-future.

Технічні характеристики, деталі та особливості побудови луцького електробайку

1

Якщо на одній з велопарковок міста ви побачите чудернацький байк, виконаний в урбаністичному стилі, будьте впевнені – це справа рук Олега Бондарука, відомого громадського діяча та підприємця, а тепер ще й винахідника. Він назвав своє творіння ударний електробайк – Strike.e.bike. На відміну від багатьох чудернацьких винаходів, цей електробайк не простоює в гаражі, Бондарук постійно на ньому катається. 

1

Кажуть, що лінь – двигун прогресу, так само сталося і з Олегом Бондаруком. Йому було ліньки крутити педалі на звичайному велосипеді, тож він вирішив надати перевагу електричному. Проте, жодна модель його не задовольнила по якості та ціні, тому активіст вирішив сконструювати двоколісний транспорт самостійно. Всього на роботу пішло близько трьох місяців, всі деталі замовляв поштою, в тому числі і залізне серце байку – електродвигун. Найскладніше було підібрати якісну батарею, тому свій вибір зупинив на літієвій. Її замовив у Китаї. На ринку запчастин вона є дуже рідкісною, адже тримає заряд, що дозволяє без підзарядки проїхати близько 80 кілометрів. Для зручності батарею зробив зйомною, тож заряджати байк дуже легко: треба просто вийняти батарею та занести її додому. Якщо час обмежений, то на швидкому режимі вона заряджається за дві години. Кататись, не змінюючи жодних деталей, Олег Бондарук може протягом 10 років, а максимальна швидкість електробайку досягає 70 км/год при загальній вазі агрегату в півсотні кілограм. 

і

Скільки коштує таке незвичайне задоволення Олег Бондарук не зізнається, але повідомляє, що у планах є серійний випуск електробайків по три тисячі доларів за екземпляр. Найдорожчим елементом конструкції є його акумулятор, його ціна у радіусі від 500 до 1000 доларів. Сидіння надрукували луцькі спеціалісти на 3D принтері, корпус алюмінієвий, є сигналізація, яка автоматично блокує заднє колесо. Загалом луцький електробайк дуже зручний для використання у місті, адже дозволяє з легкістю об’їжджати затори. Як додатковий бонус – екологічність транспорту. 

У людей з обмеженими можливостями з’явилась можливість вирушити у ліс та гори на унікальному інвалідному візку

0

Крім міського електробайку, Олег Бондарук зібрав унікальний інвалідний візок, на якому можна подорожувати у горах. Конструктор надихнувся європейським аналогом, проте, він коштував декілька тисяч доларів, тому він вирішив зробити щось подібне, але в рази дешевше. Візок має лише одне колесо, що дозволяє пересуватися лісом та горами. Цей винахід створює багато можливостей для людей з інвалідністю, але потрібна допомога двох інших людей. Одна людина керує транспортним засобом, а друга підтримує його рівновагу, тож вирушити всією сім’єю на відпочинок тепер набагато легше. 

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.