Четвер, 2 Грудня, 2021

Влада не чує: проблеми з Сіті Кард трапляються щодня, лучани обурені

Минуло більше року, як у громадському транспорті Луцька ввели безготівкову систему оплати. Не дивлячись на великі труднощі та невдоволення, значна частина містян все ж користується картками від компанії City Card. Проте, вже не перший тиждень лучани жаліються на постійні проблеми з оплатами проїзду та поповненням карток. Що відбувається з системою – розповість lutsk-future.

Валідатори

Місцеві ЗМІ неодноразово висвітлювали проблеми з системою оплати проїзду від City Card. Та й чимало дописів у соціальних мережах можна “зустріти” від лучан щодня.

Ось так, 10 грудня, пасажири звернулися до редакції “Волинь-Нова” з кричущим випадком. Він, на жаль, не перший та навряд останній. Очевидці розповіли, як на зупинці біля центрального універмагу до тролейбусу увійшло багато пасажирів. Звісно, всі розрахувалися картками. На зупинці “Проспект Молоді” до салону транспорту увійшла контролерка аби перевірити чи усі пасажири сплатили. 

Під час цієї перевірки виявилося, що в однієї дівчини проїзд не оплачений й розпочалася суперечка. Контролерка намагалася оштрафувати пасажирку, але та стверджувала, що прикладала картку до валідатора, який, з невідомих причин, не зняв кошти.

У конфлікт відразу ж втрутилися усі пасажири та стверджували, що така сама ситуація траплялася з ними й взагалі, валідатори працюють дуже погано.

Врешті-решт контролерка “здалася” й просто попередила дівчину. 

Володимир Степанов, начальник управління транспорту та зв’язку, прокоментував дану ситуацію. Чоловік впевнений, що такі випадки трапляються, але рідко. За його словами, щодня послугами громадського транспорту користуються тисячі лучан. Валідатори інколи можуть давати збій.

Де гроші?

Того ж дня, 10 грудня, у фейсбуці з’явився допис від лучанки Аліни Гопанчук. Дівчина була обурена тим, що з її картки для оплати проїзду зникли гроші. 

За словами пані Гопанчук, за два дні до інциденту вона внесла на рахунок сто гривень, а станом на 10 число грошей не стало. Під її постом одразу ж відгукнулися чимало лучан, які стикнулися з цією ж проблемою. У когось зникло 30 гривень, у когось більше.

Представники компанії City Card надали коментарі щодо цієї ситуації журналістам ІА “Конкурент” та запевнили, що кошти з карток не можуть просто так зникнути.

За їхніми словами, час від часу можуть траплятися збої в системі. Таке трапляється тоді, коли пасажир тримає картку біля валідатора 4 секунди. Цього часу достатньо, аби гроші заблокувалися й при повторному прикладанні – оплата знімається повторно.

Також у City Card запевнили, що гроші повертають на картку лише тоді, коли проблема виникла через технічні збої. Працівники розповіли про випадок, коли купюру “зажувало” у терміналі для поповнення й лучанину повернули гроші після відповідної заяви.

Компанія просить усіх, в кого трапляються проблеми з картками, терміналами чи мобільним додатком, звертатися безпосередньо до них.

Latest Posts