Що робити пасажирам, які незадоволені роботою перевізника?

Що робити пасажирам, які незадоволені роботою перевізника?

Близько тижня тому презентували першу в Україні інтерактивну мапу міжобласних та міжнародних автобусних маршрутів. Міністр інфраструктури Володимир Омелян розповів про особливості користування новим сервісом, а також його вплив на прозорість роботи багатьох перевізників. Відтепер кожен українець зможе визначити хто його везе та впливати на якість своїх поїздок - інформує Міністерство інфраструктури. Далі про це розповість lutsk-future.

У Міністерстві інфраструктури України зазначають, що в разі неякісного перевезення,  пасажир може зробити декілька кроків, щоби вплинути на перевізників. Що ж може зробити пасажир?

Спершу йому необхідно перевірити перевізника на наявність ліцензії, адже автобус може виявитися нелегальним. Для того, щоб це з'ясувати, варто звернути увагу на наявність таких особливостей під час поїздки: виїзд не з автостанції (а з "народних" зупинок), бус є надто тісним, пасажирові не видають квиток, навіть якщо він його просить. 

Відсутність легалізації вказує на те, що водій перед початком роботи не проходить медогляду, тож якщо під час маршруту йому стане зле - це будуть лиш його проблеми та проблеми самих пасажирів. Крім того, автобус також ніхто не оглядає, тож ніхто не може гарантувати, що під час поїздки з ним нічого не трапиться.

Якщо у пасажира виникла неприємна ситуація з перевізником, перший може довідатися з карти які ще автобусні маршрути є в місті, а також яка саме компанія його обслуговувала. Якщо проблема застала пасажира під час поїздки, перевізника можна перевірити на сайті за номером транспортного засобу або ж за допомогою сервісу OpenDataBox, через фото номерного знаку автобуса. 

Також можна надіслати листа зі скаргою на поганого перевізника за адресою contact@dsbt.gov.ua. В листі необхідно зазначити назву та номер маршруту, а також назву перевізника й описати ситуацію з порушенням, яке відбулося. На підставі отриманої інформації проводитимуться позачергові перевірки, результатом яких може стати застосування до перевізника відповідних санкцій.