Розповіли про основні нюанси електронної карти пацієнта

Розповіли про основні нюанси електронної карти пацієнта

Усі заклади первинної допомоги, які уклали договір з НЗСУ, з 1 квітня перейшли на систему електронних медичних записів. Відтак, запустили не лише електронні рецепти, а й електронні картки. Прес-секретар Асоціації e-Health та член координаційної ради Міністерства охорони здоров’я України з питань впровадження електронної охорони здоров’я Андрій Заяць у інтерв’ю телеканалу новин «24» розповів основні нюанси щодо введення та користування електронними картками пацієнта. Далі про це розповість lutsk-future з посиланням на Gazeta.ua.

Створенням електронних карток пацієнта у своїх електронних кабінетах займуться лікарі первинної допомоги. Пацієнти ці записи зможуть контролювати. Андрій Заяць розповів, що у лікарів можна буде попросити роздруківку з карти. Окрім того, пацієнтам варто знати, що вони мають доступ до своїх особистих даних, а без їхнього відома нічого туди вносити не будуть, адже це регулюється законодавством. Також прес-секретар Асоціації e-Health зазначив, що найближчим часом доступ для пацієнтів буде реалізований.

Пацієнтам про такі нововведення турбуватися не слід, адже це ніяким чином не ускладнить їхнє життя. Також не варто хвилюватися про те, що доведеться оволодіти навичками користування комп’ютером чи якимись програмами, адже усім займатиметься лікар.

До прикладу, якщо бабуся захоче потрапити на прийом до лікаря, їй не потрібно буде завантажувати додатки та реєструватися на прийом. Їй необхідно лиш зателефонувати лікарю та запитати як до нього потрапити. Тоді лікар відкривши систему, узгодить час прийому з пацієнткою. Відтак, бабуся «використовує лікаря як інтерфейс» і вже записана на прийом.

Так само й з електронними рецептами. Лікар його виписує, а бабуся отримує смс-повідомлення. В такій ситуації хороший лікар перепише номер рецепта на папірець, щоб вона не шукала де в неї смс та не думала, що з ним робити. Вже з цим папірцем бабуся й прийде в аптеку та отримає потрібні ліки.