Понеділок, 15 Серпня, 2022

Astound Commerce у Луцьку: пошук програмістів та реалізація розвитку інформаційних технологій у місті

Глобальна корпорація Astound Commerce відома у світі у сфері IT. У Луцьку компанія також вирішила відкрити новий офіс. Це відбулося у 2019 році. Після початку роботу представники організації оголосили про набір програмістів, тестувальників та розробників програмного забезпечення до своєї команди, пише lutsk-future.com.ua.

Започаткування діяльності у Луцьку

Початок роботи у місті не був першим українським досвідом для Astound Commerce. Новий офіс у головному місті Волині виявилася вже п’ятою локацією на території держави.

Організація одразу ж розпочали пошук фахівців. Компанії завжди потрібні фахівці з відповідним досвідом з веб-досвідом , а такожу напрямках PHP Magento чи Frontend-розробці. Місцеві QA-фахівці отримали можливість подавати резюме на відкриті вакансії компанії. У разі їхнього схвалення вони отримають можливість розпочинати роботу над масштабними проєктами з електронної комерції для таких клієнтів як L’Oreal, The North Face, Under Armour, Puma, Crocs та багато інших.

Рішення великого ІТ-гравця на світовому ринку щодо відкриття нового офісу базувалось показниках проведених заходів Ecommerce Fusion Meetup. Це виявилося новиною вперше для луцьких розробників у 2018 році. Організація налаштована розширити команду луцьких фахівців кваліфікованими і досвідченими програмістами у далекій перспективі.

Дар’я Горніцька, гендиректорка Astound Commerce в Україні, зазначала, що Луцьк – дуже цікавий для розвитку потенціал в розвитку інформаційних технологій. У місті працює велика спільнота фахівців технічного напрямку, однойменний ІТ-кластер, а місцева влада не заважає роботі. Ці фактори й стали основними для вибору локації. Astound Commerce регулярно інвестує у галузь та запрошує фахівців на роботу.

Луцькі фахівці обирають Astound Commerce

Наявність фахівців технічного напрямку це важливий фактор для вибору локації. Середній показник присутності фахівців орієнтовно понад 1,4 тисячі у місті. Ключовим аспектом для запуску офісу був цей рівень. Компанія також запускає власні проєкти з підготовки ІТ-спеціалістів у форматі Boot Camp на території Луцька. В інших офісах Astound такі формати активно реалізує. Випускники приєднуються до компанії в Ужгороді, Вінниці і Чернігові.

Astound – це не лише про суцільну роботу, але й повсякденне спілкування з колегами та відрядження в українські офіси компанії по всій державі. Жодна з IT-компаній луцького IT-кластеру не може похизуватися, настільки комфортними офісами для своїх колективів.

Зазвичай перше на що звертають увагу відвідувачі це будівля, у якій доводиться працювати. Вона велика і простора. У приміщеннях також є просторі зали, ігрова кімната, де можна відпочити, пограти в настільні ігри. 

Компанія наполегливо готує нового учасника команди, замовляє фахівцю необхідну техніку. Комунікація завжди підтримується від проходження фінального інтерв’ю і до першого дня в компанії. Далі луцький офіс проводить он-бординг та знайомить новачка з ключовими напрямами політики компанії, з технічними моментами роботи та цінностями, яких дотримується організація. У кожного нового учасника колективу команди є коуч або ж ментор. Куратори допомагають вчитися та розв’язувати різноманітні ситуації.

Діяльність компанії

Astound Commerce вийшла на ринок інформаційних технологій у 2000 році. Корпорація об’єднує понад 660 технічних розробників в українських офісах в Києві, Чернігові, Вінниці та Ужгороді. Луцьк теж став доповненням цього списку.

Astound Commerce у світі знають, як глобальну агенцію цифрової комерції, яка реалізує повний цикл послуг: від планування, дизайну, розробки та підтримки рішення до операційної аналітики та просування. Все це забезпечує дуже ефективний результат та повагу у різних країнах. Adidas, L’Oréal, Lacoste, Under Armour, Jimmy Choo, Versace – список клієнтів компанії. Інші відомі бренди у світі також є зацікавленими у спільній роботі. Загалом на рахунку організації понад 1000 проєктів електронної комерції. 

Корпорація допомагає культовим та інноваційним брендам збільшувати дохід, покращуючи їхні онлайн-стосунки зі споживачами. Як постачальник світового рівня рішень для цифрової торгівлі, у компанії працюють понад 1600 талановитих виконавців і творців на чотирьох континентах. Astound відповідає за понад 3000 успішних проектів цифрової комерції та 400 запусків наскрізних веб-сайтів — ресурсів, які минулого року принесли майже 10 мільярдів доларів США доходу.

У самій корпорації заявляють, що не просто створюють досвід цифрової комерції світового рівня. Від досліджень і стратегії до маркетингу та технічної підтримки фахівці налагоджують довготривалі відносини з брендами, щоб сприяти стабільному зростанню. Разом з IT-фахівцями Astound Commerce розробля комерційну стратегію, унікальну для потреб бізнесу, розкриємо невикористані джерела доходу та створює екосистему, орієнтовану на досвід, яка стимулює продажі, радує споживачів і перетворює випадкових покупців на чемпіонів бренду. На кожному етапі співпраці в організації слухають, навчають та реагують, щоб допомогти розвивати бізнес.

Astound розпочала діяльність як постачальник рішень для електронної комерції під назвою Ecofabric. Інтегровані рішення та комплексна підтримка допомогли першим клієнтам не лише пережити крах дот-комів, але й процвітати в захоплюючому, але небезпечному новому світі цифрової комерції.

Зростаючи разом із клієнтами, Astound розширювала зони діяльності з Північної Америки до Європи та Близького Сходу. В організації також збільшили кадровий резерв і можливості, придбавши та інтегрувавши інші відомі цифрові агентства: Fluid, агентство цифрового досвіду клієнтів; Groove, цифрове агентство взаємодії; MarketForce, лідер на ринку цифрових послуг.

Підтримка України

З початком повномасштабного вторгнення російських військ Astound Commerce активно підтримувала український народ у боротьбі проти загарбників. Організація засудила терористичні атаки росіян по мирним містам та спробу окупувати нові території. 

Майкл Кан, глобальний генеральний директор, емоційно висловився щодо варварства росіян на українській землі. Він наголосив, що у компанії захоплюються силою українського народу та з благоговінням ставляться до громадян, які добровільно зголосилися підтримати армію, що у рази була більшою за озброєнням за українську.

У корпорації нагадали, що пам’ятають вклад трьох українців, які емігрували до Сполучених Штатів у підлітковому віці, долучилися до заснування компанії. Майкл Кан наголосив на тотальній підтримці Україні, оскільки “український дух глибоко вкорінений у ДНК Astound, і він втілений в українських колегах по команді”.

Astound Commerce долучилися до збору коштів на підтримку біженців, які виїхали до європейських країн. Команда організації у лютому та березні 2022 року цілодобово працювала над переїздом фахівців із регіонів, які опинилися під ударом російських військ. Спочатку перевезли українських працівників у відносно безпечні області західної України, а згодом допомогли у тимчасовому переїзді за межі країни до європейських держав та США.

Latest Posts

.