Субота, 5 Грудня, 2020

У Луцьку два десятки багатоповерхівок залишилися без гарячої води та опалення

У Луцьку двадцять п'ять багатоповерхівок залишилися без гарячої води та опалення. Жовтень видався досить прохолодним, а на носі – зима, тож питання...

Луцькі чиновники звернулись до влади з вимогою збільшити кількість пасажирів в маршрутках

В Луцьку всіляко намагають поліпшити ситуацію з курсуванням громадського транспорту, пише сайт lutsk-future. Так, на автобусні та тролейбусні маршрути стараються випускати більше...

У міськраді Луцька вирішили, як покращити ситуацію з громадським транспортом

У Луцьку за останні два місяці вийшли дванадцять додаткових транспортних засобів для перевезення жителів міста. Крім цього, додалися і два сучасних тролейбуси....

В Луцьку встановлюють ще одну «розумну зупинку»

У місті Луцьку розпочали роботу зі встановлення «розумної зупинки». Сучасну зупинку громадського транспорту ставлять на вулиці Ковельській. Попередню конструкцію демонтували на цьому...

У селі під Луцьком просять пустити маршрутку

Під час коронавірусного карантину ситуація з міськими та приміськими маршрутками ускладнилася. Так, згідно із обмеженнями, у маршрутку можуть заходити лише стільки пасажирів,...

Трасу на Волині зроблять приватною

В Україні хочуть зробити приватними шість ділянок доріг, серед переліку є і дорога на Волині: траса з Ягодина до Луцька через Ковель. Далі на lutsk-future.

Державно-приватне партнерство хочуть реалізувати на 6-ти ділянках доріг, їх представили потенційним інвесторам, повідомляє у телеграмі міністр інфраструктури Владислав Криклій.

За його словами, ці шість доріг відібрали серед інших, їх представили трьомстам десятьом учасникам із різних країн.

Також до переліку доріг, які хочуть зробити приватним, увійшли дороги з Харкова до Запоріжжя, з Борисполя до Полтави, з Херсона до Миколаєва, з Києва до Рівного, з Дніпра до Миколаєва.

Як зазначає міністр, ці траси сполучають десять українських областей, тож їхні жителі побачать покращення того, що стосується доріг.

За словами Владислава Криклія, у цьому проекті йдеться не про платню за дороги. Держава знаходить інвестора, який дає кошти на будівництво доріг, а після результату інвестору повертають частинами вкладені гроші. Це своєрідна розстрочка.

Як додав міністр, за умовами договорів, у подальшому інвестори мають утримувати дороги ще двадцять-двадцять п’ять років. Перші дороги, які візьмуть участь у цьому проекті, відбирали так, аби більша кількість українців відчула його результати.

Latest Posts

Луцькі чиновники звернулись до влади з вимогою збільшити кількість пасажирів в маршрутках

В Луцьку всіляко намагають поліпшити ситуацію з курсуванням громадського транспорту, пише сайт lutsk-future. Так, на автобусні та тролейбусні маршрути стараються випускати більше...

У міськраді Луцька вирішили, як покращити ситуацію з громадським транспортом

У Луцьку за останні два місяці вийшли дванадцять додаткових транспортних засобів для перевезення жителів міста. Крім цього, додалися і два сучасних тролейбуси....

В Луцьку встановлюють ще одну «розумну зупинку»

У місті Луцьку розпочали роботу зі встановлення «розумної зупинки». Сучасну зупинку громадського транспорту ставлять на вулиці Ковельській. Попередню конструкцію демонтували на цьому...

У селі під Луцьком просять пустити маршрутку

Під час коронавірусного карантину ситуація з міськими та приміськими маршрутками ускладнилася. Так, згідно із обмеженнями, у маршрутку можуть заходити лише стільки пасажирів,...

Лучани просять від'єднати дві вулиці зі складу міста

На сайті “Єдина система місцевих петицій” з’явився допис від місцевих жителів. Про що йдеться у петиції розповість lutsk-future. 28 січня з’явилася петиція про вилучення двох луцьких...