У Луцьку невдовзі запрацює сервісний центр обслуговування клієнтів КП “Луцькводоканал”. Про це стало відомо на оперативній нараді, 28 травня, зі слів першого заступника міського голови Григорія Недопада. Далі розповість lutsk-future, з посиланням на Волинь24.
Григорій Недопад розповів, що комунальне підприємство “Луцькводоканал” стало одним з перших по усій Україні, хто відкрив сервісний центр обслуговування клієнтів. Втім, зараз центр працює в тестовому режимі. Відомо, що там надаватимуть відповіді на усі питання містян стосовно водовідведення та водопостачання.
Сервісний центр матиме назву “Evoda” розташований на проспекті Соборності, 25. Адже, саме там один з найбільш густонаселених районів міста та немає проблем з доїздом на громадському транспорті.
Зараз же сервісний центр функціонує в тестовому режимі, однак вже лучан можуть скористатись двома послугами: можна подати показники, перевірити нарахування за послуги водопостачання, замовити послугу з повірки лічильників.
Перший заступник міського голови наголосив, що найближчим часом відбудеться офіційне відкриття сервіс-центру комунального підприємства “Луцькводоканал”. Запровадження такого центру стало результатом нових підходів у роботі КП “Луцькводоканал”.
На сайті сервісного центру зазначається, що основним пріоритетом діяльності ДП “ЕВОДА Трейд” КП “Луцькводоканал” у співпраці зі споживачами є забезпечення надійності, стабільності і взаємної довіри. Також, акцентують увагу на тому, що «ЕВОДА ТРЕЙД» комунального підприємства “Луцькводоканал” є динамічною компанією яка створена з метою здійснення ліцензованої діяльності в сфері постачання електричної енергії та природного газу на території України.