Субота, 18 Вересня, 2021

Фінансування ремонту будинків у Луцьку: як взяти участь в програмі

Стан багатьох багатоквартирних будинків бажає бути кращим: потрісканий фасад, дах, який протікає, подекуди навіть аварійні балкони, старі труби, тощо. Лучани масово на це скаржаться. Далі розповість lutsk-future.

Як зазначає «Конкурент», «Програму капітального ремонту житлового фонду Луцької міської територіальної громади на 2020-2024 роки» вже затверджено під час чергового сесійного засідання. Про це розповів засновник Громадянського Руху «СВІДОМІ» та депутат Луцької міської ради Андрій Покровський. 

Упродовж чотирьох років буде виділено 116 мільйонів 600 тисяч гривень фінансування з бюджету на ремонт багатоквартирних будинків. Вже у 2020 році планують витратити 19 мільйонів 200 тисяч гривень з загальної суми.

Андрій Покровський вважає, що ця програма покращить добробут містян, а відтак вона має обов’язково мати фінансування. Також, він надіється, що містяни віднесуться до цього серйозно.

Але програма має і свої умови, серед яких головна – обов’язкове співфінансування співвласників будинку. У 2020 році учасники програми мають вкласти 30% від загальної суми, у 2021 буде 40%, а місто 60%, у 2022 сума буде складати 50%. Пан Покровський зазначає, що містяни повинні займати у вирішенні цього питання активну позицію і не боятись звертатись. Але він розуміє, що у багатьох виникне проблема збору коштів на співфінансування програми. Наприклад – пенсіонери. Тому нардеп звертається з проханням до керівництва міста допомогти цим категоріям громадян.

Звісно, якщо в будинку є чисельні проблеми, то будь-яка допомога зі сторони не буде зайвою. Але далеко не всі зможуть зібрати потрібну суму. Для прикладу, якщо на ремонт будинку треба 1,5 мільйона гривень, то співвласники мають зібрати 450 тисяч – для багатьох це буде непідйомна сума.

Щоб взяти участь у програмі, громадянам треба звернутись до громадянського руху «Свідомі» за допомогою у підготовці відповідних документів. Там їм допоможуть і проконсультують. Також потрібно звернутись до департаменту житлово-комунального господарства і повідомити їм про наміри. Після того на загальних зборах співвласників чи мешканців будинку створити і подати звернення, протокол зборів з підписами мешканців та проектно-кошторисну документацію до міської ради.

Latest Posts