Четвер, 15 Квітня, 2021

До уваги волинян: чи скасують рух транспорту під час локдауну

Українці чекають часу, коли оголосять терміни локдауну. Він передбачатиме жорсткі обмеження, однак поки що немає офіційної інформації, коли саме введуть ці обмеження...

З Луцька до Ужгорода планують запустити потяг

Едгаром Токарем та Федором Шандором нещодавно було відправлене депутатське звернення, щодо відкриття нового залізничного сполучення між Закарпатською та Волинською областями. Детальніше про...

Особливості оформлення онлайн-кредитів у Луцьку: переваги та недоліки

Із розвитком сучасних можливостей та технологій безліч процедур можна виконувати навіть не виходячи з дому. Безліч послуг для користувачів тепер доступно онлайн....

Маршрут №101 “Жидичин-Луцьк (залізничний вокзал)” планують запустити вже незабаром

Вчора, 31 березня, стало відомо про відкриття нового маршруту, який буде сполучати два села Луцької ОТГ з залізничним вокзалом обласного центру. Про...

“Велике будівництво” на автошляхах: які волинські дороги будуть ремонтувати?

Значна частина волинських доріг потребують капітального ремонту. Автошлях міжнародного значення М-19 “Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече” має ділянку дороги, яку потрібно оновити. Усе, що відомо про...

Найменше авто в Україні родом із Луцька

Промислови український автопром вже давно нікого не вражає своєю потужністю та якістю техніки, на відміну від умільців, які можуть змайструвати автомобіль з чого завгодно. У Луцьку живе чоловік, для якого реставрація та побудова авто є не просто хобі, а справжньою пристрастю. Цікавість до всього нового та прагнення змайструвати щось власними руками, надихнули його на створення найменшого автомобіля в Україні, пише lutsk-future.com.ua.

Як створювався український “Люльколіт”

1

У власному гаражі на околиці Луцька Микола Лисенко взявся за переробку звичайнісінької люльки від мотоциклу на повноцінний автомобіль, правда маленький. Тоді у голові винахідника майнула думка: “А чому б не спробувати поставити мотор в саму люльку?!”. І робота закипіла. За основу винахідливий лучанин взяв люльку від радянського мотоцикла “ІЖ Юпітер-5”. Вона є повністю симетричною, на відміну від інших моделей. В першочерговому вигляді в  неї вже відкривався капот. Мотор та колеса взяли від скутера. Фактично, корпус майбутньої мініатюрної автівки обійшовся в півтисячі гривень. Проте, підібрати необхідну модель довелось доволі довго. 

Серед особливостей українського “Люлькольоту” те, що мотор знаходиться позаду від водія, а в передній частині багажне відділення, що надзвичайно зручно. На відміну від скутера, у міні автомобілі можна безпечно перевозити невелику кількість речей чи покупок з магазину.  Управління автомобілем виконується за допомогою руля, який легко крутиться та дозволяє авто бути доволі маневренним на дорозі. Проте, його найголовнішою перевагою є економічність. На 100 кілометрів руху луцький “Люльколіт” витрачає всього два літри пального. 

Поки що найменший в Україні автомобіль не часто можна побачити на жвавій міській дорозі, адже Микола Лисенко ще не оформив на нього документи. Найчастіше він катається на ньому околицями міста та по території гаражного кооператива. Інші водії з захватом зустрічають винахід земляка та, навіть, надають свої поради: встановити прожектор, тощо. Найближчим часом чоловік планує модернізувати салон автомобіля та приварити захисні дуги. Зараз лучанин часто бере свій винахід на різноманітні виставки техніки, де спілкується з іншими винахідниками. 

Звідки у луцького винахідника з’явилася любов до техніки

2

Любов до реконструкції та створення чогось нового Миколі Лисенко ще змалку прививав батько. В дитинстві вони разом відновлювали старі велосипеди, а коли хлопець виріс, вирішив спробувати працювати з автомобілями. Тепер кожну вільну хвилину він проводить у своєму гаражі за улюбленою справою. 

Варто зазначити, що це не перше авто, яке змайстрував своїми руками лучанин. Раніше він взявся за реставрацію старенької “Волги” 1965 року випуску. У стані брухту він придбав не просто машину, а історію, адже свого часу на ній возили полковника авіації. Над її відновленням Микола Лисенко працював не один рік, але тепер лучани не можуть відвести погляд від відреставрованої красуні. Тепер “Волга” – це машина для його душі, а “Люльколіт”  – для драйву. 

Latest Posts

З Луцька до Ужгорода планують запустити потяг

Едгаром Токарем та Федором Шандором нещодавно було відправлене депутатське звернення, щодо відкриття нового залізничного сполучення між Закарпатською та Волинською областями. Детальніше про...

Особливості оформлення онлайн-кредитів у Луцьку: переваги та недоліки

Із розвитком сучасних можливостей та технологій безліч процедур можна виконувати навіть не виходячи з дому. Безліч послуг для користувачів тепер доступно онлайн....

Маршрут №101 “Жидичин-Луцьк (залізничний вокзал)” планують запустити вже незабаром

Вчора, 31 березня, стало відомо про відкриття нового маршруту, який буде сполучати два села Луцької ОТГ з залізничним вокзалом обласного центру. Про...

“Велике будівництво” на автошляхах: які волинські дороги будуть ремонтувати?

Значна частина волинських доріг потребують капітального ремонту. Автошлях міжнародного значення М-19 “Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече” має ділянку дороги, яку потрібно оновити. Усе, що відомо про...

На Волині тепломодернізують декілька шкіл

У Ковелі тепломодернізують низку шкіл. На реконструкцію (тепломодернізацію) огороджувальних конструкцій деяких шкіл у Ковелі спрямують 8,757 мільйона гривень. Про це повідомляє lutsk-future, з посиланням...